مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-24حوادث

سارق طلافروشی افسریه به دام افتاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: خرداد ماه سال جاری، وقوع یک فقره سرقت از یک مغازه طلافروشی واقع در محله افسریه به ارزش 15 میلیارد ریال، - فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مغازه طلا فروشی محله افسریه خبر داد و گفت: متهم با تخریب سقف مغازه موفق به سرقت شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: خرداد ماه سال جاری، وقوع یک فقره سرقت از یک مغازه طلافروشی واقع در محله افسریه به ارزش 15 میلیارد ریال، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین گام راهی صحنه وقوع جرم شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند سارق حرفه ای هنگامی که مغازه تعطیل بوده با تخریب سقف وارد محل موردنظر شده و پس از سرقت 15 میلیارد ریال طلا متواری شده است.

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و پی بردند متهم با اجرای نقشه قبلی این سرقت را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق طلافروشی افسریه به دام افتاد

سارق طلافروشی افسریه به دام افتاد