مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-16پزشكي

توجه جدی به مناطق روستایی و عشایری در تفاهم نامه جدید پزشکی خانواده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره تفاهم نامه جدید پزشکی خانواده، اظهار کرد: - محمد مهدی ناصحی با بیان اینکه 20 میلیون و 500 هزار نفر از روستاییان و عشایر از بیمه رایگان سلامت استفاده می کنند، از اضافه شدن خدمات بهداشت روان و تغذیه به بسته خدمات به مناطق محروم در نسخه جدید تفاهم نامه پزشکی خانواده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره تفاهم نامه جدید پزشکی خانواده، اظهار کرد: این تفاهم نامه هر ساله در زمینه بیمه روستایی یا ارائه خدمات در سطح یک در روستا ها و در بخش عشایری و شهر های زیر 20 هزار نفر اجرا می شود، اما امسال دارای تغییراتی بوده که در تیرماه این تفاهم نامه را با حضور وزیر بهداشت و معاونین وزارت بهداشت در قرارگاه پزشکی خانواده رونمایی کردیم.

دکتر ناصحی تاکید کرد که در نسخه جدید تفاهم نامه پزشکی خانواده از لحاظ اعتباری به مناطق خاص از جمله جزایر، مرز ها و روستا ها توجه جدی و برای ماندگاری پزشکان راهکار های عملیاتی تدبیر شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: بیش از 20 میلیون و 500 هزار نفر روستاییان و عشایر از بیمه رایگان سلامت استفاده می کنند که عمده هزینه ها با استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه جدی به مناطق روستایی و عشایری در تفاهم نامه جدید پزشکی خانواده

توجه جدی به مناطق روستایی و عشایری در تفاهم نامه جدید پزشکی خانواده