مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:192023-07-12سياسي

سخنگوی دولت: دولت و دیوان عدالت ادرای با هم تفاهم می کنند


سخنگوی دولت با اشاره به اختلاف دیدگاه دولت و دیوان عدالت اداری در خصوص حکم رییس جمهور برای رییس سازمان اداری استخدامی، گفت: پیش بینی من این است که احتمالا بین دولت و دیوان عدالت اداری تفاهم حاصل می شود.

- سخنگوی دولت با اشاره به اختلاف دیدگاه دولت و دیوان عدالت اداری در خصوص حکم رییس جمهور برای رییس سازمان اداری استخدامی، گفت: پیش بینی من این است که احتمالا بین دولت و دیوان عدالت اداری تفاهم حاصل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در پاسخ به خبرنگاران سوال درباره رای دیوان عدالت اداری در خصوص میثم لطیفی معاون رییس جمهور اظهار کرد: فردی ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری داشت که فرآیند به کارگیری لطیفی از نظر شکلی به درستی نبوده است که این نگاه با نگاه دولت متفاوت بوده و اقدام دولت طبق روال قانونی بوده است.

روال گسترده ای برای به کارگیری نیروهای خارج از مجموعه کارمندان دولت وجود دارد ، به طوز مثال اساتید دانشگاه آزاد، دانشگاه های غیرانتفاعی و مراکز غیردولتی، قوه قضاییه وجود داشته است.

دیوان عدالت اداری با رای اخیر خود، این دیدگاه را پذیرفته که روال های سال های گذشته مجوز قانونی نداشته است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری درباره استخدام نیروها در دولت است نه انتصاب، گفت: درباره رییس سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: دولت و دیوان عدالت ادرای با هم تفاهم می کنند

سخنگوی دولت: دولت و دیوان عدالت ادرای با هم تفاهم می کنند