مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-18سياسي

قالیباف: شورای نگهبان نهادی ریشه دار در تاریخ معاصر ایران است


رییس مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستورخود،ضمن تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان، نهادی ریشه دار در تاریخ معاصر ایران از زمان تصویب قانون اساسی مشروطه تا امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، در آغاز نشست علنی امروز (سه شنبه 27 تیر) در نطق پیش از دستور، گفت: فرارسیدن سالروز تاسیس شورای نگهبان با فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام را گرامی می دارم.

قالیباف اظهار کرد: شورای نگهبان، نهادی ریشه دار در تاریخ معاصر ایران از زمان تصویب قانون اساسی مشروطه تا امروز است که وظیفه حفاظت از قانون اساسی و احکام مبین اسلام را عهده دار است.

وی افزود: امام در این مورد فرمودند تشخیص شورای نگهبان، میزان است و همه باید آن را بپذیریم و رهبر معظم انقلاب نیز در خصوص این شورا بیان کردند که شورای نگهبان مطمئن ترین دستگاه برای حفاظت و حراست از نظام اسلامی است.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه، ضمن تشکر از اعضای شورای نگهبان، گفت: از نزدیک شاهد تلاش بی وقفه اعضای محترم و بدنه کارشناسی آن شورا برای تسریع در تصویب بسیاری از قوانین به نفع مردم بوده ام و اگر مجلس یازدهم به دلیل تصویب قوانین کارآمد و لازم، مفتخر به دریافت عنوان مجلس انقلابی از سوی رهبر معظم انقلاب شده است، جز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: شورای نگهبان نهادی ریشه دار در تاریخ معاصر ایران است

قالیباف: شورای نگهبان نهادی ریشه دار در تاریخ معاصر ایران است