مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-03سياسي

پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد


مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: از پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان با حضور حجت الاسلام دکتر خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، نماینده محترم ولی فقیه در استان، جانشین محترم سپاه انصار الحسین (ع) و معاون سیاسی و امنیتی استان، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد و جمعی دیگر از مدیران استانی رونمایی شد.

ناصر قوامی در آیین رونمایی از نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار داشت: جشنواره رسانه ای ابوذر به عنوان فاخرترین جشنواره رسانه ای در کشور و استان ها توانسته است در حوزه نظام مسائل و تبیین دستاوردها با رویکرد امید آفرینی نقش آفرینی مؤثری داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه افزود: نام این جشنواره برگرفته از نام مبارک صحابه پاک رسول گرامی اسلام و یار بصیر و باوفای حضرت امیرالمومنین علی (ع) حضرت ابوذر غفاری است، همچنین نظر به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای پیرامون امید آفرینی در جامعه، نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر با رویکرد امید آفرینی در سراسر کشور و استان همدان برگزار می شود.

قوامی با اشاره به رسانه های همدان گفت: اهالی محترم رسانه و خبرنگاران محترم در قالب این جشنواره در فضای کاملاً آزاد و منصفانه به بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد

پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد