مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-16اقتصادي

پیشرفت 50 درصدی پایانه مکانیزه غلات در بندر امام


معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با اتمام عملیات مونتاژ 2 دستگاه مکنده در پایانه مکانیزه شماره 2 غلات بندر امام روند احداث آن به 50 درصد پیشرفت فیزیکی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدرالله بهرامی بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به سرمایه گذاری 16 میلیارد ریالی بخش خصوصی با هدف افزودن پنج میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری کالای اساسی در مجتمع بزرگ بندر امام بیان کرد: در ادامه روند تکمیل احداث این پایانه تمام مکانیزه غلات، عملیات مونتاژ 2 دستگاه مکنده تکمیل و چهار دستگاه مکنده دیگر در حال آماده سازی برای مونتاژ بر اسکله هستند.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: بهره گیری از تأسیسات و تجهیزات پیشرفته شامل 6 دستگاه مکنده پرقدرت با ظرفیت تخلیه یک هزار و 800 تن بر ساعت از ویژگی های قابل توجه تجهیزات پایانه مذکور به شمار می رود.

وی در تشریح آخرین وضعیت عملیات اجرایی این پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی، احداث 15 کندوی نگهداری غلات از مجموع 20 کندو، اجرای سقف کندوهای باقی مانده، محوطه سازی ها، آماده سازی شمع کوبی زیر سیلوهای صادراتی و سیلوهای انتقال و همچنین آماده سازی اسکله برای نصب سازه خط انتقال را از جمله بخش های این عملیات برای تکمیل پایانه مذکور عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی پایانه مکانیزه غلات در بندر امام

پیشرفت 50 درصدی پایانه مکانیزه غلات در بندر امام