مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-16سياسي

مسئله آب سیستان و بلوچستان موضوع درجه یک کشور است


مسئله آب سیستان موضوع درجه یک است و دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکل انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد بحران و در جمع خبرنگاران با اشاره به مفاد جلسه گفت: یکی از موارد مطرح شده در جلسه امروز ارزیابی ایمنی سازه ها بود زیرا با توجه به قانون ساختمان های بلند مرتبه باید ایمن سازی شوند.

وی ادامه داد: لازم است دستگاه های ذی ربط با سرعت و فعالیت بیشتری کار ارزیابی را انجام دهند در حال حاضر بررسی های اولیه صورت گرفته و بررسی نهایی نیز موضوع مهم جلسه امروز بوده است.

وزیر کشور با اشاره به دیگر موارد مطرح شده در جلسه گفت: بررسی مسائل امنیتی و انتظامی در شرایط بحران یکی دیگر از موضوعات جلسه بود زیرا در مواقع بحران باید جان و مال شهروندان حفظ شود و همچنین انتظام لازم نیز باید ایجاد شود و دستورالعمل های این موارد تصویب شدند.

وحیدی درباره صندوق حوادث طبیعی گفت: این صندوق تشکیل شده و دولت کمک هایی به آن کرده است اما مبلغی نیز باید از سوی منابع اخذ شده به صندوق واریز شود و که در جلسه امروز برای ارائه خدمات بیشتر صندوق مصوباتی تصویب شد.

وی افزود: بنا بود این صندوق دارد وزارت کشور شود و این موضوع در دست بررسی است همچنین مبلغ بودجه سالانه این صندوق در دولت به تصویب می رسد که حداکثر 30 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله آب سیستان و بلوچستان موضوع درجه یک کشور است

مسئله آب سیستان و بلوچستان موضوع درجه یک کشور است