مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-16دانش

آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی


فرایند انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی آغاز شد.

- فرایند انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرایند انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی از صبح امروز، یکشنبه، 25 تیر ماه آغاز شده و تا ساعت 24 سه شنبه، 27 تیر ماه ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و استعدادهای درخشان (با آزمون و بدون آزمون) می توانند در فرصت تعیین شده با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در روزهای پنج شنبه و جمعه 4 و 5 خرداد در 2 نوبت صبح و عصر در 34 حوزه امتحانی برای 46 رشته امتحانی و 11 مجموعه امتحانی برگزار شد.

بیش از 69 هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد، 48 هزار و 446 نفر در جلسه آزمون حاضر شدند.

پرونده برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی با برگزاری آزمون رشته های مجموعه آموزش پزشکی ، مجموعه بهداشت محیط ، مجموعه روانشناسی ، مجموعه علوم آزمایشگاهی (1) ، مجموعه فیزیک پزشکی ، تکنولوژی اتاق عمل ، ارتز و پروتز ، آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ، بهداشت و ایمنی موادغذایی ، بینایی سنجی ، بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها ، تاریخ علوم پزشکی ، سلامت در حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی