مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-24سياسي

پیام تسلیت جامعه مدرسین و استاندار قم در پی ارتحال آیت الله آشتیانی


جامعه مدرسین حوزه علمیه و استاندار قم با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله محمد رضا آشتیانی نماینده اسبق قم در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.

- ایسنا/قم جامعه مدرسین حوزه علمیه و استاندار قم با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله محمد رضا آشتیانی نماینده اسبق قم در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.

در پی درگذشت آیت الله محمدرضا آشتیانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ارتحال خادم قرآن و عترت، عالم خدمتگزار و متعهد، آیت الله حاج شیخ محمدرضا آشتیانی موجب تألم وتأثر گردید.

ایشان در عمر پر برکت خود در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی و فرهنگی، خدمات ماندگاری را ارائه کردند و سال ها در کسوت نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات عمومی و تحقق ارزش های انقلابی بودند.

سوابق درخشان مبارزاتی در نهضت اسلامی و دفاع مقدس، فعالیت های متنوع و مخلصانه در معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ساده زیستی، مردم داری، عمل انقلابی و ولایتمدارانه و همچنین خدمات علمی و قرآنی آن عالم فرهیخته در حوزه و دانشگاه، توشه ای ارزشمند برای آن فقید سعید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت جامعه مدرسین و استاندار قم در پی ارتحال آیت الله آشتیانی

پیام تسلیت جامعه مدرسین و استاندار قم در پی ارتحال آیت الله آشتیانی