مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:352023-06-24سياسي

ارائه خدمات درمانی به زائران بالاتر از عبادت کنار خانه خدا است


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با زائران داوطلب همکاری با مرکز پزشکی حج گفت: خدمات درمانی که شما به ضیوف الرحمان ارائه می کنید از عبادت کنار خانه خدا بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب با زائران داوطلب همکاری با مرکز پزشکی حج و زیارت شامگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند رییس این جمعیت، سیدعباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت ودهها زائر داوطلب در مکه مکرمه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این نشست با بیان این که زائران داوطلب با پذیرش خیرخواهانه این مسئولیت با خدا معامله کرده اند، گفت: این که به عنوان یک زائر از وقت عبادت و راز و نیازتان با خدا گذشته اید تا به ضیوف الرحمان خدمت کنید اجر مضاعفی نزد باریتعالی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در این خصوص به روایتی از امام صادق (ع) اشاره کرد و ادامه داد: آن حضرت فرموده اند که خدا یار مومن است و تا زمانی که این مومن درحال کمک کردن به برادرش است یاری خدای بزرگ ادامه خواهد داشت.

سرپرست حجاج ایرانی اقدام زائران داوطلب را امری خداپسندانه و بهتر از عبادت کنار خانه خدا دانست و ادامه داد: زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به زائران بالاتر از عبادت کنار خانه خدا است

ارائه خدمات درمانی به زائران بالاتر از عبادت کنار خانه خدا است