مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-22اقتصادي

اتصال خطوط برق چاه های حرمک به پست 20 کیلوولت اختصاصی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اتصال خطوط برق چاه های حرمک به پست 20 کیلوولت اختصاصی خبر داد.

- به گزارش، علیرضا قاسمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: به منظور رفع مشکل افت ولتاژ برق و پایداری تولید و انتقال آب و طی اقدامی اضطراری، خطوط برق چاه های حرمک از پست برق 63 به 20 کیلوولت اختصاصی ایستگاه پمپاژ متصل شد.

وی ادامه داد: خط انتقال آب از دشت حرمک یکی از منابعی است که به منظور تأمین آب شهر زاهدان در شرایط اضطراری توسط شرکت آبفا اجرایی شده و از ابتدای امسال 15 حلقه چاه در این محل تکمیل و به ترتیب وارد مدار بهره برداری شد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی با توجه به کاهش آب در چاه نیمه ها برداشت از این چاه ها برای رفع کمبود آب زاهدان توسط این شرکت در حال انجام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تأمین انرژی برای چاه های در مدار بهره برداری از شبکه سراسری صورت می گرفت، گفت: این موضوع سبب شده تا در اوج پیک مصرف با نوسان و کاهش ولتاژ و قطع برق مواجه شویم که خود منجر به خارج شدن چاه ها از مدار و ایجاد اختلال در پمپاژ و در نتیجه کاهش تولید آب می شود.

وی افزود: در همین راستا و به منظور رفع مشکل و پایداری انتقال آب به زاهدان با اجرای برنامه فوری و اضطراری نسبت به اتصال خطوط برق رسانی به چاه های حرمک از پست 63 به 20 کیلو ولت اختصاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال خطوط برق چاه های حرمک به پست 20 کیلوولت اختصاصی

اتصال خطوط برق چاه های حرمک به پست 20 کیلوولت اختصاصی