مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-26اجتماعي

500 پُل در استان اصفهان برای کنترل سیلاب احتمالی لایروبی می شود


رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های استان اصفهان از لایروبی 500 دستگاه پل در سال جاری برای کنترل سیلاب های احتمالی خبر داد.

- حامد ایرج پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تنقیه پل ها به معنای تمیز کردن، باز کردن و برداشتن گل و لای از دهانه پل ها بوده و جزو برنامه های اولویت دار راهداری استان برای جلوگیری از خسارات احتمالی به پل ها و هدایت آب های سطحی است.

وی با بیان اینکه پل ها و آب روها سازه های ارزشمند و سرمایه های ملی هستند، افزود: پاکسازی بموقع و تخلیه مصالح باقیمانده در این پل ها می تواند به طرز چشمگیری از بروز خسارات و از بین رفتن ابنیه فنی و بستر راه جلوگیری کند.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های استان اصفهان خاطرنشان کرد: امسال 500 دستگاه پل با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال با اولویت نقاط در معرض خطر سیل در سراسر استان لایروبی خواهد شد.

ایرج پور اضافه کرد: برای صرفه جویی و انجام کار بیشتر احجامی که قابلیت برداشت توسط ماشین آلات را دارد توسط دستگاه های اداره کل انجام و مابقی با توان پیمانکاران اقدام خواهد شد.

به گفته وی مسئولیت نگهداری حدود 15 هزار پل و آب رو در حوزه راه های استان اصفهان بر عهده کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 پُل در استان اصفهان برای کنترل سیلاب احتمالی لایروبی می شود

500 پُل در استان اصفهان برای کنترل سیلاب احتمالی لایروبی می شود