موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-07سياسي

«یا علی» گفتن باید مقدمه اقتدا به امیرالمومنین (ع) باشد


حجت الاسلام میثم علی پناه در سخنانی به بیان اهمیت غدیر و فضائل امیرالمومنین علی (ع) پرداخته است.

- حجت الاسلام میثم علی پناه در سخنانی به بیان اهمیت غدیر و فضائل امیرالمومنین علی (ع) پرداخته است.

به گزارش، حجت الاسلام میثم علی پناه در سخنانی به مناسبت مهمونی 10 کیلومتری غدیر به بیان اهمیت غدیر و فضائل امیرالمومنین (ع) پرداخته است.

وی در این خصوص گفت: محبت امیر المومنین (ع) تنها حسنه ای است که هیچ گناهی قدرت از بین بردنش را ندارد و روایتش از سوی پیامبراکرم (ص) آمده است.

حجت الاسلام میثم علی پناه با طرح این سوال که چرا محبت امیر المومنین (ع) با هیچ گناهی از بین نمی رود و کدام محبت مد نظر است؟ افزود: آن محبتی در دل انسان جاودانه می ماند که ریشه در معرفت دارد.

شیعه مولا و مکتبش را شناخته و در اثر شناخت عاشق امیرالمومنین (ع) شده و با هیچ شبهه ای از دل بیرون نمی رود و با هیچ واسطه ای از انسان جدا نمی شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ گناهی نمی تواند این محبت را ازبین نمی رود؟ اظهار داشت: چون انسان هر کسی را بیشتر دوست داشته باشد سعی می کند مشابهت و مشاکله ای پیدا کند و سعی می کندکارهای آزار دهنده انجام ندهد و کسی که حضرت امیر را دوست داشته باشد عاشق او شده و زمینه های اطاعت از مولا فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یا علی» گفتن باید مقدمه اقتدا به امیرالمومنین (ع) باشد

«یا علی» گفتن باید مقدمه اقتدا به امیرالمومنین (ع) باشد