مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-17فرهنگي

جدیدترین اثر رسانه ای انتشارات مؤسسه ایران منتشر شد


ترجمه کتاب «استراتژی رسانه اجتماعی» توسط انتشارات مؤسسه ایران به بازار عرضه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ترجمه کتاب استراتژی رسانه اجتماعی توسط انتشارات مؤسسه ایران به بازار عرضه شد.

استراتژی رسانه اجتماعی از تولیدات جدید انتشارات مؤسسه ایران، ترجمه کتابی با همین عنوان نوشته فیلیپ.

جی.

کلمپیت است که توسط سه نفر از متخصصین حوزه ارتباطات محسن قدمی، مریم فهیما و علیرضا مختاری ترجمه شده و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

کتاب حاضر با نگارشی سـاده و روان به همراه مثال های متنوع، چارچوبی روشمند بـرای رقابت در دنیای رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.

مطالعه این کتاب برای همه کسانی که به نوعی از بستر رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، مفید خواهد بود.

افرادی که رسانه های اجتماعی را بستری برای تولید و انتشار محتوا قرار داده اند و تمایل به تعامل دوسویه با مخاطبان و مشتریان دارند می توانند از مطالب این کتاب برای مدیریت بهینه و هدفمند محتوا استفاده کنند.

این کتاب، همچنین راهگشای برنامه ریزی و عملیات در فضای رسانه های اجتماعی است که امروزه تمام مدیران و کارشناسان کسب و کارها و خدمات در بخش های دولتی و خصوصی به آن نیاز دارند.

مؤلف کتاب در فصل اول اینطور آورده است که مخاطبین استراتژی رسانه اجتماعی شامل طیف رهبران و مدیران ارشد، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین اثر رسانه ای انتشارات مؤسسه ایران منتشر شد

جدیدترین اثر رسانه ای انتشارات مؤسسه ایران منتشر شد