مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-17سياسي

یاد شهدا رمز موفقیت انقلاب است


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ضیاالدین حزنی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای شهرستان دهاقان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ایرانیان همواره شهدا را به یاد دارند، شهدا هیج گونه نیازی به چنین مراسم هایی ندارند اما فراموش نشدن و حفظ یاد و نام شهدا، رمز موفقیت ایرانیان است.

وی با بیان اینکه بیش از 30 سال از پایان جنگ می گذرد و جنگ در تاریخ ما درست نوشته شد، اما درشت نوشته نشد، افزود: ما ایرانیان تا به امروز یک هزار و 140 جنگ را پشت سر گذاشته ایم در 670 جنگ پیروز، 440 جنگ شکست و 55 جنگ به صلح انجامیده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه با اشاره به وجود 180 نوع جنگ، از جمله جنگ های دریایی، زمینی و هوایی، اقتصادی، نامنظم، چریکی، سایبری و …در دنیا ابراز داشت: در جنگ اقتصادی، تردید ایجاد کردن در دل انسان ها و وضعیت مردم را از جایی به جای دیگر بردن ترفند دشمن است.

وی با بیان اینکه ما در دوران انقلاب اسلامی در کشور یک جنگ داشتیم که در آن ابرقدرت های شرق و غرب با صدام همراه بودند و ایران تنها بود، گفت: تنها جنگی که فرمانده آن یک ولی فقیه بود جنگ 8 سال دفاع مقدس ایران بود و تنها ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد شهدا رمز موفقیت انقلاب است

یاد شهدا رمز موفقیت انقلاب است