مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-08اقتصادي

زیرساخت های حوزه گردشگری را در افق 50 ساله اجرایی می کنیم


زیرساخت های حوزه گردشگری را برای حضور سرمایه گذاران در افق 50 ساله در نظر گرفته و طرح های مورد نظر را اجرایی و عملیاتی می کنیم.

- باقر باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با توجه به تنوع جاذبه های گردشگری در شهرستان سرعین و ضرورت توسعه روستاهای هدف گردشگری، سعی ما بر این است تا در حوزه راه، تأمین آب، برق و گاز و سایر زیرساخت ها با یک افق مناسب طرح های مورد نظر را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی از احداث پل سه طبقه معلق در ورگه سران سرعین به همت سرمایه گذاران خبر داد و تصریح کرد: برای این پروژه همراهی مناسبی را با سرمایه گذار انجام دادیم و قول گرفتیم تا در فازهای مختلف این پروژه اجرایی شده و ما نیز در موعد مقرر بهره برداری از آن راه دسترسی و سایر زیرساخت های آب، برق، گاز و ارتباطات را در این منطقه مهیا کنیم.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: در حوزه برق رسانی با احداث پست 63 کیلوولت و تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار سعی بر این است تا در یک افق 50 ساله برق پایدار شهرستان سرعین و طرح های مهم گردشگری تأمین شود.

باقرزاده افزود: هر چند سرعین به نام شهر چشمه های بهشتی معروف شده اما روستاهای این شهرستان از آب شرب پایدار در تنگنا و مضیقه هستند که با حمایت دولت مردمی سعی بر این است تا آب پایدار روستاهای مختلف به ویژه روستاهای مسیر گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های حوزه گردشگری را در افق 50 ساله اجرایی می کنیم

زیرساخت های حوزه گردشگری را در افق 50 ساله اجرایی می کنیم