مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-10سياسي

شانگهای چگونه می تواند به آقایی دلار پایان دهد؟


عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر تعیین پول واحد برای کشورهای عضو پیمان شانگهای، گفت: پول واحد شانگهای به آقایی دلار بر اقتصاد جهان پایان می دهد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: سه شنبه 13 تیر ماه بود که در جریان برگزاری بیست و سومین نشست سران سازمان همکاری شانگهای که به شکل مجازی و به میزبانی هند برگزار شد، عضویت رسمی به عنوان نهمین عضو اصلی این سازمان منطقه ای، پس از طی فرآیند عضویت قطعی و انجام تعهدات رویه ای به جمهوری اسلامی ایران اعطا و به تصویب و امضای دیگر اعضا رسید و ایران رسما نهمین عضو اصلی سازمان شانگهای شد.

علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در واکنش به این موضوع گفت: عضویت ایران در پیمان شانگهای دستاوردهای اقتصادی زیادی را برای ما به همراه دارد به گونه ای که حتی دشمنان ما اعلام کردند که عضویت ایران در این پیمان باعث افزایش مبادلات تجاری ما خواهد شد.

سلیمی درباره اهمیت سازمان شانگهای گفت: تعداد قابل توجهی از جمعیت جهان در کشورهای عضو پیمان شانگهای ساکن هستند و اقتصاد کشورهای عضو این پیمان از اقتصاد قاره اروپا قوی تر است.

این عضو هیات رییسه مجلس معتقد است که چنین پیمانی می تواند در عرصه اقتصادی دستاوردهای زیادی را به همراه داشته باشد و عضویت ما در این پیمان از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانگهای چگونه می تواند به آقایی دلار پایان دهد؟

شانگهای چگونه می تواند به آقایی دلار پایان دهد؟