مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:202023-06-27سياسي

«ارزان بودن» یکی از 4 شاخصه خدمات قضایی از دیدگاه رییس قوه قضاییه


خدماتی که در مراکز و مراجع مختلف قضایی به مردم ارائه می شود باید دارای 4 شاخصه ی «به موقع بودن»،«ارزان بودن»، «زمان برنبودن» و «محترمانه بودن» باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در ششمین روز از هفته قوه قضاییه، آیین افتتاح 12 پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور و دستور رییس دستگاه قضا برگزار شد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای طی سخنانی در این مراسم، سازمان ثبت را مجموعی پرتحرک و فعال دانست و اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از جمله مجموعه های قضایی است که مستمراً در حال تحول و پیشرفت و ابتکار است و مجموعه ای پویا و عاری از ایستایی است؛ گواه این امر، تکمیل و بهره برداری از 54 پروژه طی 20 ماه اخیر در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم است.

    رییس قوه قضاییه در ادامه با تبیین و تشریح شاخصه های خدمت رسانی مطلوب به مردم در دستگاه قضایی گفت: خدماتی که در مراکز و مراجع مختلف قضایی به مردم ارائه می شود باید دارای 4 شاخصه ی به موقع بودن ، ارزان بودن ، زمان برنبودن و محترمانه بودن باشد.

  رییس دستگاه قضا افزود: چنانچه هر یک از 4 شاخصه ی فوق الذکر در خدمات رسانی به مردم لحاظ و رعایت نشود، رضایتمندی مردم و مراجعان به دستگاه قضایی آنطور که شایسته است حاصل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ارزان بودن» یکی از 4 شاخصه خدمات قضایی از دیدگاه رییس قوه قضاییه

«ارزان بودن» یکی از 4 شاخصه خدمات قضایی از دیدگاه رییس قوه قضاییه