مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-10اقتصادي

قطع برق 329 اداره و سازمان پرمصرف در خوزستان


معاون فروش و خدمات مشترکان توزیع نیروی برق خوزستان گفت:برق 329اداره و سازمان دولتی پرمصرف در استان در دو روز اخیر قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سیاوش کریمی معاون فروش و خدمات مشترکان توزیع نیروی برق خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران، به ورود موج گرمای شدید از هفته قبل به کشور و استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: به واسطه افزایش دما شاهد رشد مصرف برق در بخش خانگی و اداری هستیم،بطوریکه این احتمال وجود دارد که در روز های آینده با اوج مصرف برق به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی در اماکن خصوصی و عمومی باشیم.

وی با اشاره به تلاش کارکنان تولید و توزیع برق استان برای پایداری شبکه برق و جلوگیری از قطع برق به ویژه در بخش خانگی، افزود: براساس تصویب هیئت وزیران،در روز های قبل برق مشترکان تجاری که نسبت به کاهش مصرف و بهینه سازی مصرف برق بی توجهی بوده اند، قطع شده است.

کریمی بر صرفه جویی در مصرف از سوی مشترکان تجاری براساس تصویب هیئت وزیران تاکید کرد و ادامه داد: اداره های دولتی،بانک ها،سازمان ها و.

به صورت روزانه پایش می شوند و برق 329 اداره که پس از تماس تلفنی، ارسال پیامک و مکاتبه نسبت به هشدار ها برای کاهش مصرف برق اقدامی نکردند، در 2 روز اخیر قطع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق 329 اداره و سازمان پرمصرف در خوزستان

قطع برق 329 اداره و سازمان پرمصرف در خوزستان