مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 04:302023-06-28ورزشي

فرگوسن و گواردیولا الگوی مهماندوست برای ادامه همکاری با تکواندو دنیا


مهماندوست پس از استعفا از تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: فرگوسن و گواردیولا مربیان بزرگ فوتبال دنیا هر جایی نمی روند، آنها به منچستر سیتی و یونایتد می روند و من هم برای ادامه فعالیت هرجایی نمی روم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو کشور جمهوری آذربایجان سرانجام پس از نزدیک به یک دهه فعالیت و افتخار آفرینی با تکواندو آذربایجان در نهایت تصمیم به جدایی از تیم ملی تکواندو آذربایجان گرفت.

مهماندوست با تیم ملی این کشور در بازیهای المپیک، قهرمانی جهان، جام جهانی و تورنمنت های مهم دنیا افتخارات زیادی را کسب کرد و چندین دوره به عنوان بهترین سرمربی دنیا انتخاب شد، اما در نهایت پس از پایان مسابقات قهرمانی جهانی در باکو به صورت رسمی با این فدراسیون قطع همکاری کرد.

گفت وگوی مهماندوست با فارس را در ادامه می خوانید: فارس: آقای مهماندوست، گفت و گو را بسیار شفاف آغاز می کنیم، با فدراسیون تکواندو کشور جمهوری آذربایجان قطع همکاری کرده اید؟ بله، پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی باکو برگزار شد، تصمیم گرفتم که به صورت رسمی با این فدراسیون قطع همکاری کنم! فارس: دلیل این تصمیم چه بود؟ فعلا قطع همکاری کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرگوسن و گواردیولا الگوی مهماندوست برای ادامه همکاری با تکواندو دنیا

فرگوسن و گواردیولا الگوی مهماندوست برای ادامه همکاری با تکواندو دنیا