مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:312023-07-02اجتماعي

آغاز فعالیت رسمی بیش از 1450 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی در فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا شادباش درآیین افتتاحیه پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی استان در کانون فرهنگی تربیتی شهید دو کوهکی ناحیه دو شیراز اظهار کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده افرادی که در اوقات فراغت تابستان در فعالیت های تابستانی مشارکت دارند در آینده نیز در رشد و توسعه و تولید در کشور موثر هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: فعالیت های تابستانی با شعار تربیت بدون توقف و با رویکرد مهارتی و تقویت هویت ملی و مذهبی دانش آموزان صورت می گیرد.

شادباش بااشاره به اینکه در سطح استان فارس تعداد، 1450 پایگاه کار اجرای برنامه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را برعهده دارند گفت:این تعداد شامل:927 مدرسه، 129 کانون مسجد، 121کانون فرهنگی تربیتی، 97 سازمان دانش آموزی، 74 دارالقرآن، 30پژوهشسرای دانش آموزی، 21 اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی ، 20 پایگاه بسیج دانش آموزی، 15 مجموعه ورزشی، 10 هسته مشاوره و 9 اتحادیه انجمن اسلامی، می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه پیش بینی می شود بیش از 200 هزار نفر در فعالیتهای تابستانی اوقات فراغت شرکت کنندخاطرنشان کرد: والدین تلاش کنند اطلاعات و آگاهی فرزندان خود را ارتقا دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت رسمی بیش از 1450 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی در فارس

آغاز فعالیت رسمی بیش از 1450 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی در فارس