مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:212023-07-15سياسي

طحان نظیف: طی یک سال گذشته 86 مصوبه در شورای نگهبان بررسی شد


در سال گذشته شورای نگهبان 86 مصوبه و 115 استعلام دیوان عدالت اداری را بررسی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز در نشست خبری با اشاره به سالگرد تاسیس این شورا گفت: در آستانه سالروز تاسیس شورای نگهبان جا دارد یاد و خاطره همه عزیزانی که از ابتدای تأسیس در این شورا برای اعتلای شرع و قانون اساسی خدمت کردند را گرامی بداریم.

  وی اضافه کرد: در شورای نگهبان طی یک سال گذشته از 24 تیر 1401 تا کنون 86 مصوبه از طرح، لایحه و اساسنامه و 115 استعلام صورت گرفته از دیوان عدالت اداری در 153 جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفته است.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد:طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که با اصلاحاتی در جلسه ششم تیر ماه هزار و چهارصد و دو به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

طحان نظیف اظهار داشت: لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب جلسه بیست و هشتم خرداد 1402 مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طحان نظیف: طی یک سال گذشته 86 مصوبه در شورای نگهبان بررسی شد

طحان نظیف: طی یک سال گذشته 86 مصوبه در شورای نگهبان بررسی شد