مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-09ورزشي

توسعه ورزش استان نیازمند اعتبارات بیشتری است


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اجرایی شدن برنامه های توسعه ای در ورزش استان نیازمند اختصاص اعتبارات قابل توجه است.

- معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان: توسعه ورزش استان نیازمند اعتبارات بیشتری است ایسنا/زنجان معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اجرایی شدن برنامه های توسعه ای در ورزش استان نیازمند اختصاص اعتبارات قابل توجه است.

غفار امانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حضور اسپانسرها در ورزش زنجان، اظهار کرد: برای پیشرفت در حوزه ورزش استان باید از شرایط فعلی دور شویم که این امر نیاز به اعتبارات مالی دارد، زیرا وجود اعتبارات است که در کنار برنامه می تواند تغییر و تحول ایجاد کند.

وی با بیان اینکه منابع دولتی محدود بوده و جوابگوی حجم بالای کار در حوزه ورزش نیست، افزود: منابع در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان محدود است و برنامه ریزی را نیز به اندازه منابع می توانیم انجام دهیم.

همچنین ورزش استان نیاز دارد تا مسئولان استانی و نمایندگان مجلس دست ورزش را بگیرند زیرا ورزش در تکامل اجتماعی و سالم سازی جامعه به لحاظ سلامت جسمانی و روانی نقش بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش استان نیازمند اعتبارات بیشتری است

توسعه ورزش استان نیازمند اعتبارات بیشتری است