مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-27پزشكي

جذب هیأت علمی در دانشکده های میناب و بندرلنگه ضروری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: جذب هیأت علمی مورد نیاز دانشکده های میناب و بندرلنگه ضروری است و در دستور کار قرار گیرد.

- کتر غلامعلی جاودان صبح امروز (6 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به توسعه مراکز درمانی استان هرمزگان، تصریح کرد: لازم است سالیانه 200 تا 300 پرستار را تربیت کنیم تا نیاز استان در حال توسعه به نیروی پرستار را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار تربیت نیروی متخصص دندانپزشک و داروساز لازم است تکنسین دهان، دندان و تکنسین دارویی تربیت کنیم، خاطرنشان کرد: با تلاش همکارانم با توجه به شرایط اقلیمی آب و هوا، چالش های ایاب و ذهاب و شرایط خاص استان، تعداد رشته های تحصیلی مرتبط مورد تقاضای استان احصا و پیشنهاد خواهد شد.

جاودان اشاره به توسعه زیرساخت های آموزشی شرق و غرب دانشگاه علوم پزشکی که در غرب استان به مرکزیت بندرلنگه و در شرق استان به مرکزیت میناب در دست اجراست، عنوان کرد: در بندرلنگه از سال 91 دانشکده پرستاری راه اندازی شده است و در میناب سال 91 مجتمع عالی سلامت راه اندازی شده که رشته کاردانی فوریت های پزشکی و بهداشت هم پذیرش می کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دانشکده میناب تک رشته ای است و با توجه به سند بالادستی آمایش سرزمینی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی با توجه به نیاز منطقه، با وزارت رایزنی شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب هیأت علمی در دانشکده های میناب و بندرلنگه ضروری است

جذب هیأت علمی در دانشکده های میناب و بندرلنگه ضروری است