مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:562023-07-11ورزشي

مهدی طارمی پیراهن تورنمنت بین المللی کافای خود را به زادگاهش هدیه داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، وحید نیک روش رییس شورای اسلامی شهر بوشهر صبح امروز در آیین تجلیل از مهدی طارمی، اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم بوشهر بر خود تکلیف دانستیم از مهدی طارمی بازیکن برجسته بوشهری تجلیل کنیم.

وی افزود: طارمی با موفقیت های بزرگش همواره مایه مباهات و افتخار ایرانیان به ویژه مردم استان بوشهر است زیرا موفق شده است نام این خطه را در دنیا بلند آوازه کند.

این مقام مسؤول ادامه داد: افتخارات جهانی و مهم مهدی طارمی در سال های اخیر منجر شده تا تمامی هموطنان به وجود چنین بازیکن اخلاق مدار و با کیفیت فنی بسیار بالا، افتخار کنند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر در پاسخ درخواست طارمی برای کمک به تامین زیرساخت های موردنیاز برای حمایت از فوتبالیست های مستعد بوشهری، اعلام کرد: شورای بوشهر در کمیسیون های تخصصی با حضور نماینده طارمی پیرامون طراحی سازوکار مناسب با هدف حمایت از فوتبالیست های مستعد، برنامه ریزی خواهد کرد.

حسین حیدری شهردار بوشهر نیز اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی های مهدی طارمی اخلاق شایسته این بازیکن محبوب در عرصه های مختلف است که وی را تبدیل به الگویی برای نوجوانان و جوانان تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی طارمی پیراهن تورنمنت بین المللی کافای خود را به زادگاهش هدیه داد

مهدی طارمی پیراهن تورنمنت بین المللی کافای خود را به زادگاهش هدیه داد