مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 23:552023-06-24فرهنگي

فراخوان نخستین جشنواره «حریم مهر» در خوزستان منتشر شد


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان نخستین جشنواره و نمایشگاه استانی طراحی لباس ایرانی اسلامی با نام «حریم مهر» خبر داد.

- اهواز- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان نخستین جشنواره و نمایشگاه استانی طراحی لباس ایرانی اسلامی با نام حریم مهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امین سپهریان عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری مؤسسه فرهنگی - هنری تافته مد سونیا با هدف ترویج پوشش ایرانی اسلامی، ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش و تجربیات بومی در هنر و ارتقای سلیقه و فرهنگ صنعت مد و لباس در جامعه، همچنین ایجاد انگیزه، روحیه نشاط، شوق آفرینش گری و کار جمعی برای ظهور استعدادهای تازه اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

وی در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره گفت: طراحی ایده ها باید به صورت دستی و با با استفاده از نرم افزارهای طراحی باشد؛ همچنین در شناسنامه طرح، جنسیت پارچه، رنگ بندی، تصویر گسترده پشت و پیش لباس مشخص باشد.

سپهریان با بیان اینکه هر طراح می تواند حداکثر تعداد پنج اثر به دبیرخانه ارسال کند، افزود: تنظیم زمان بندی و برنامه های مسابقه در اختیار دبیرخانه است و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نخستین جشنواره «حریم مهر» در خوزستان منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره «حریم مهر» در خوزستان منتشر شد