مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 21:352023-06-28بين الملل

انریکه مورا:پیامدهای اقدامات «واگنر» برجنگ اوکراین باید بررسی شود


معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات «واگنر» بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.

- معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات واگنر بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه در پیامی توییتری نوشت: به طور فزاینده ای متقاعد شده ام که پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات واگنر بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه مدعی شد که نفوذ داخلی بالقوه در روسیه، ناشی از پیامدهای جنگ اوکراین است! پریگوژین جمعه پیش مدعی شد که ارتش روسیه با دستور سرگیی شویگو، وزیر دفاع و والری گراسیموف، رییس ستاد کل ارتش روسیه مقر نیروهای واگنر در خاک اوکراین را هدف قرار دادند و نزدیک 2 هزار نفر از آنها را کشته اند.

پریگوژین بعد از طرح این ادعا نیروهای خود را در شهر روستوف مستقر و پس از آن برای اجرای عدالت و مجازات وزیر دفاع و رییس ستاد کل ارتش به سمت مسکو حرکت کرد.

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای این ادعای پریگوژین را رد و او را به شورش و خیانت متهم کرد و از نیروهای واگنر خواست تا از دستورات پریگوژین پیروی نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انریکه مورا:پیامدهای اقدامات «واگنر» برجنگ اوکراین باید بررسی شود

انریکه مورا:پیامدهای اقدامات «واگنر» برجنگ اوکراین باید بررسی شود