مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:352023-06-27اجتماعي

پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری جامانده از ارائه مدارک به گزینش چه کنند؟


دبیرخانه هیات مرکزی گزینش آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزگاری که از ارائه مدارک به گزینش جامانده اند را راهنمایی کرد.

- دبیرخانه هیات مرکزی گزینش آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزگاری که از ارائه مدارک به گزینش جامانده اند را راهنمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرخانه هیات مرکزی گزینش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه فرآیند ثبت فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک گزینش پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزگاری از روز پنج شنبه اول تیرماه 1402 آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه داشته و به کلیه داوطلبینی که در 4 روز اول به سامانه ثبت اطلاعات مراجعه نکرده اند، پیامک اطلاع رسانی جهت تکمیل مدارک ارسال شده است؛ متاسفانه تعداد کمی از داوطلبان به هر دلیلی تاکنون فرآیند تکمیل فرم اطلاعات فردی را به اتمام نرسانده اند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به اطلاع این گروه از داوطلبان می رساند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت أخذ برگه معرفی نامه به مراکز ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش استان محل استخدام معرفی نامه مزبور را به رؤیت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری جامانده از ارائه مدارک به گزینش چه کنند؟

پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری جامانده از ارائه مدارک به گزینش چه کنند؟