مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-27اقتصادي

احیای یک میلیون بشکه ای ظرفیت تولید نفت ایران در 6 ماه


با از بین رفتن برجام در دولت گذشته بیش از یک میلیون بشکه ظرفیت تولید نفت کشور به دلیل تحریم های غربی و نبود تعمیرات به موقع تأسیسات نفتی کاهش یافت، - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با از بین رفتن برجام در دولت گذشته بیش از یک میلیون بشکه ظرفیت تولید نفت کشور به دلیل تحریم های غربی و نبود تعمیرات به موقع تأسیسات نفتی کاهش یافت، اما با هزینه 500 میلیون دلاری و در مدت شش ماه توانستیم در آغاز به کار خود در این دولت این ظرفیت ازدست رفته را برگردانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن خجسته مهر صبح امروز در آیین رویداد بهبود بهره وری در عملیات حفاری با تأکید بر اینکه زمان و افزایش بهره وری در حفاری برای بهبود اقتصاد پروژه از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: هم اکنون در بحث حفاری ما با 14 چالش در زمینه افزایش زمان حفاری روبه رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان شروع دولت سیزدهم تلاش کردیم تصمیم ها و برنامه ریزی ها را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم، اظهار کرد: برخی دستاوردهای امروز ما همچون افزایش دو برابری در صادرات نفت به سبب همان تصمیم ها در شروع کار خود بوده است.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: 20 ماه پیش صادرات نفت به روزانه کمتر از 300 هزار بشکه هم رسیده بود و وجود حدود 80 میلیون بشکه میعانات گازی روی آب در خلیج فارس در حال تبدیل شدن به پاشنه آشیل ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای یک میلیون بشکه ای ظرفیت تولید نفت ایران در 6 ماه

احیای یک میلیون بشکه ای ظرفیت تولید نفت ایران در 6 ماه