مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:052023-06-28فرهنگي

بازگشایی سینما آفتاب بهبهان پس از 20 سال


فرماندار بهبهان با اشاره به اینکه سینما آفتاب در گذشته محلی برای جمع شدن و به اشتراک گذاشتن خنده ها و گریه ها و احساس همدردی با هم بود گفت: امروزه و با ورود فضای مجازی که فرد را به انزوا برده و احساس انسان بودن در قالب جمع را به فردگرایی و تنهاتر شدن کشانده .

- فرماندار بهبهان با اشاره به اینکه سینما آفتاب در گذشته محلی برای جمع شدن و به اشتراک گذاشتن خنده ها و گریه ها و احساس همدردی با هم بود گفت: امروزه و با ورود فضای مجازی که فرد را به انزوا برده و احساس انسان بودن در قالب جمع را به فردگرایی و تنهاتر شدن کشانده است بزرگترین هجمه علیه فرهنگ یک جامعه است.

برابر اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، آیین گشایش سینما آفتاب با حضور هنرمندان، مدیران و علاقه مندان در محل این سینما برگزار شد و به انتظار 20 ساله مردم بهبهان برای بازسازی و بهره برداری مجدد یکی از قدیمی ترین سینماهای این شهرستان پایان داد و 300 صندلی به ظرفیت سینماهای کشور افزوده شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در این آیین از آرزوی 20 ساله مردم بهبهان برای بازگشایی مجدد سینما فلق (شهر قصه) که اکنون با نام سینما آفتاب مجددا کار خود را آغاز می کند یاد کرد و افزود: از همه افرادی که به عشق پیشرفت و آبادانی شهرمان در این مکان گرد هم جمع شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی سینما آفتاب بهبهان پس از 20 سال

بازگشایی سینما آفتاب بهبهان پس از 20 سال