مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:282023-07-15اقتصادي

انشعابات غیرمجاز باعث قطع برق روستاهای برق مسیر بامدژ شد


مجموع انشعابات قانونی روستاهای منطقه بامدژ تعداد 146 و تعداد انشعابات غیرمجاز بیش از 220 انشعاب هست که این روستاها مجموعا مبلغ سه میلیارد و 823 میلیون ریال بدهی به شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پیرو انتشار خبری با عنوان روزانه هفت تا هشت ساعت برق در روستاهای بامدژ قطع می شود شرکت توزیع نیروی برق اهواز توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد.

وزارت نیرو با اجرای 140 برنامه در تلاش است تا با توجه به کمبود برق پیش آمده بتوان بدون اعمال خاموشی بابرنامه از روزهای گرم تابستان 1402 عبور کنیم.

کاهش ساعت اداری، برنامه ریزی در بخش کشاورزی و صنعتی، اجرای طرح پاداش صرفه جویی، همه و همه در راستای جلب رضایتمندی حداکثری هموطنان به ویژه در استان خوزستان است.

قطعا استمرار خدمات رسانی مطلوب و شبکه پایدار جز اصلی ترین برنامه های مسئولین در این روزهای بسیار گرم است تا لحظه ای شاهد قطع برق نباشیم.

منطقه بامدژ در قسمت شمالی شهرستان اهواز و در مسیر موازی جاده اندیمشک قرار گرفته است که دارای 9 روستا مربوط به سادات جعاوله است، مجموع انشعابات قانونی این روستاها تعداد 146 و تعداد انشعابات غیرمجاز بیش از 220 انشعاب هست که این روستاها مجموعا مبلغ سه میلیارد و 823 میلیون ریال بدهی به شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعابات غیرمجاز باعث قطع برق روستاهای برق مسیر بامدژ شد

انشعابات غیرمجاز باعث قطع برق روستاهای برق مسیر بامدژ شد