مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14سياسي

دشمن دنبال ترویج و گسترش ضدارزش ها در جامعه ما است


دشمن دنبال ترویج و گسترش ضدارزش ها در جامعه ما است و از هر ابزاری برای این کار استفاده می کند.

- بوشهر - امام جمعه موقت بوشهر گفت: دشمن دنبال ترویج و گسترش ضدارزش ها در جامعه ما است و از هر ابزاری برای این کار استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان نقش مهمی را در کشور در زمینه های مختلف ایفا می کند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان از اسلامیت و جمهوریت نظام که از ارکان اصلی این نظام است دفاع می کند افزود: این نهاد مستحکم موجب حفظ اسلامیت نظام و حفظ و پاسداری از قانون اساسی به عنوان میثاق ملی می شود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع حوزویان و مبلغان دینی اضافه کرد: افق تبلیغ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حوزه های علمیه ترسیم شد.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئله تبلیغ از حوزه های فراتر رفته است بیان کرد: تبلیغ باعث حفظ ایمان و موجب ایجاد امید در جامعه می شود و همه مردم، نظام و حوزویان باید به این مسئله بپردازند و آن را جدی بگیرند.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه معنای نظام اسلامی بستگی به ایمان توده مردم دارد، تاکید کرد: ایمان در جامعه امروز در آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال ترویج و گسترش ضدارزش ها در جامعه ما است

دشمن دنبال ترویج و گسترش ضدارزش ها در جامعه ما است