مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-23سياسي

از عشق موتورسواری تا عشق به شهید چمران


سیدعباس حیدر رابوکی از آن با معرفت هایی است که به قول خودش به خاطر شهید چمران پایش به جبهه جنگ باز شد و سعی کرد که هر کاری از دستش برمی آید انجام دهد.

-   فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- صدای بوق گوشی را که می شنیدم در لحظه به این موضوع فکر می کردم که راوی کتاب موتورسوار چمران قرار است چگونه گفت وگو را رد کند که بعد از صحبت کردن و قرار گذاشتن مصاحبه فهمیدم تا چه اندازه اشتباه می کردم.

سیدعباس حیدر رابوکی از آن لوطی ها و با معرفت هایی است که به قول خودش به خاطر شهید چمران پایش به جبهه جنگ باز شد و سعی کرد که هر کاری از دستش برمی آید انجام دهد.

عباس رابوکی از آن هایی بوده که در جوانی عشق موتورسواری و تک چرخ زدن و بالا رفتن از صخره ها را داشته و جزء 10 نفر موتورسواران برتر در آن دوران بوده است.

همین موتورسواری هم راهی برای جنگ به روی او باز کرد و به اندازه کتاب 5 هزار صفحه ای از روزهای جنگ و جبهه خاطره دارد.

وقتی برای گفت وگو روبه روی او نشستم به حدی صاف، ساده و زلال بود که همان اول صحبت هایش گفت اصلا قصدم بزرگ نمایی و اسطوره سازی از اشخاص نیست همه چیز را صادقانه و بدون هیچ اغراقی می گویم.

در ادامه گفت وگوی تبیان یا سیدعباس حیدر رابوکی درباره موتوسواریش در جنگ و ملاقاتش با دکتر چمران و همراهی او در جنگ را می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عشق موتورسواری تا عشق به شهید چمران

از عشق موتورسواری تا عشق به شهید چمران