مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-02پزشكي

بسترهای کاربردی سازی امضای دیجیتال پزشکان فراهم نیست؛ بیمه ها ورود کنند


مشاور سلامت الکترونیک سازمان نظام پزشکی از دریافت گواهی امضای دیجیتال در بیش از 70 درصد جامعه پزشکی خبر داد و در عین حال گفت: بسترهای کاربردی سازی امضای دیجیتال پزشکان فراهم نیست و لذا لازم است که بیمه ها در این زمینه ورود کنند.

- بسترهای کاربردی سازی امضای دیجیتال پزشکان فراهم نیست؛ بیمه ها ورود کنند مشاور سلامت الکترونیک سازمان نظام پزشکی از دریافت گواهی امضای دیجیتال در بیش از 70 درصد جامعه پزشکی خبر داد و در عین حال گفت: بسترهای کاربردی سازی امضای دیجیتال پزشکان فراهم نیست و لذا لازم است که بیمه ها در این زمینه ورود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترحسین ریاضی - مشاور سلامت الکترونیک سازمان نظام پزشکی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چند درصد از جامعه پزشکی از امضای دیجیتال در سامانه های نسخ الکترونیک استفاده می کنند؟ گفت: در حال حاضر بالغ بر 40 تا 45 هزار گواهی امضای دیجیتال توسط سازمان نظام پزشکی برای پزشکان صادر می شود.

این کار از سال 98 شروع شده است و تاکنون تقریبا بیش از 70 درصد جامعه پزشکی که مطب فعال دارند و خدمت ارائه می دهند، نسبت به دریافت گواهی امضا الکترونیک اقدام کرده اند.

مشاور سلامت الکترونیک سازمان نظام پزشکی با تاکید بر اینکه بزرگترین نقص و کار باقی مانده در بحث امضای دیجیتال پزشکان کاربردی سازی این امضا توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای کاربردی سازی امضای دیجیتال پزشکان فراهم نیست؛ بیمه ها ورود کنند

بسترهای کاربردی سازی امضای دیجیتال پزشکان فراهم نیست؛ بیمه ها ورود کنند