مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-08اقتصادي

53 میلیارد تومان از یک درصد معادن سهم همدان جذب نشده است


نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه 53 میلیارد تومان از یک درصد معادن و 15 درصد از حقوق معادن جذب نشده است مبلغ آن را چیزی حدود 19 میلیارد تومان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا شهبازی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات محقق نشده و برخی از پروژه ها نیز انجام نشده است اظهار داشت: برای برخی احکام و تبصره های بودجه که به آن عمل نشده کمیته ای به منظور احصاء مشکلات و حل آنها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه 53 میلیارد تومان از یک درصد معادن و 15 درصد از حقوق معادن جذب نشده است مبلغ آن را چیزی حدود 19 میلیارد تومان عنوان کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای تبصره 18 در سطح کشور عنوان کرد: طلب استان و کسری باید از دولت مطالبه شود.

 وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان 14 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه تعریف شدکه 6 هزار میلیارد تومان آن باید طی سه سال تخصیص یابد گفت: سال گذشته از مبلغ 6 هزار میلیارد تومان فقط 1800 میلیارد تخصیص یافت.

شهبازی با اشاره به طرح های بر زمین مانده در نهاوند مطرح کرد: قرار بر اختصاص 20 میلیارد تومان به شرکت قزل دانش برای تولید تخم ماهی بود که متاسفانه محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 میلیارد تومان از یک درصد معادن سهم همدان جذب نشده است

53 میلیارد تومان از یک درصد معادن سهم همدان جذب نشده است