مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:202023-06-27اجتماعي

کلاهبرداری به بهانه فروش سؤالات کنکور


با توجه به اینکه سؤالات کنکور تا لحظه برگزاری آزمون در قرنطینه است ادعای دسترسی به سوالات توسط سودجویان صرفاً با هدف کلاهبرداری است.

- سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت بیش از 100 نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه های اجتماعی به بهانه فروش سؤالات کنکور سراسری از آن ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکیان در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام با استناد به تعداد اعضا و فالوورهای زیاد صفحه فروش سؤالات که به صورت فیک با انگیزه جلب اعتماد داوطلبان توسط متهم ایجاد شده بود، اقدام به واریز وجه به حساب وی کرده اند.

مرتضوی افزود: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها موفق به دریافت سؤالات نشدند، حتی از پاسخگویی به پیام های داوطلبان امتناع کرده و صفحات تبلیغاتی را حذف کرده است.

رییس پلیس فتا استان اصفهان گفت: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، همچنین تاکنون مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری از مال باختگان که تعداد آن ها بیش از 100 نفر است، برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری به بهانه فروش سؤالات کنکور

کلاهبرداری به بهانه فروش سؤالات کنکور