مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-01فرهنگي

یک جایزه دیگر برای نمایش «موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران»


نمایش «موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران» موفق به کسب جایزه بهترین نمایش اکسپریمنتال (تجربه گرا / نوآورانه) از سی امین فستیوال بین المللی تئاتر «کوک آرت» سن پطرزبورگ شد.

- یک جایزه دیگر برای نمایش موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران نمایش موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران موفق به کسب جایزه بهترین نمایش اکسپریمنتال (تجربه گرا / نوآورانه) از سی امین فستیوال بین المللی تئاتر کوک آرت سن پطرزبورگ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایش که توسط اسماعیل شفیعی عضو هیات علمی دانشگاه هنر نوشته و کارگردانی شده، فرزانه میدانی و مینا امامی بازی می کنند.

این نمایش برای شرکت در شانزدهمین فستیوال بین المللی کوک آرت در سن پطرزبورگ روسیه دعوت شده و قرار بود روز 27 ژوئن مصادف با 6 تیرماه برای داوران و تماشاگران این جشنواره اجرا شود اما بنا بر اعلام اسماعیل شفیعی، به دلیل نبود اسپانسر و حامی مالی برای تامین هزینه بلیت این سفر ، اعضای این گروه نمایشی از حضور در این فستیوال انصراف دادند.

با این حال کمیته برگزاری فستیوال اعلام کرد که قادر به چشم پوشی از این نمایش نیست و مقرر شد مطابق جدول برنامه های فستیوال در زمان و مکان مقررشده، به جای نمایش زنده، فیلمِ این اثر نمایشی را برای داوران و تماشاگران پخش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جایزه دیگر برای نمایش «موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران»

یک جایزه دیگر برای نمایش «موتسارت، سالیه ری، مکبث و دیگران»