مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-22سياسي

همراهی مجلس با صندوق ذخیره برای پاسخ به مطالبات فرهنگیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی ضمن ابراز بی اطلاعی از موضوع تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و با بیان اینکه چنین موضوعی در کمسیسون مطرح نبوده و در دستور کار نمی باشد به  اقدامات و عملکرد صندوق ذخیره برای جامعه .

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر همراهی نمایندگان با صندوق ذخیره فرهنگیان به منظور پاسخگویی به مطالبات اعضای آن گفت: برنامه های این مؤسسه باید در دوران اشتغال فرهنگیان هم برای آنان ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی ضمن ابراز بی اطلاعی از موضوع تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و با بیان اینکه چنین موضوعی در کمسیسون مطرح نبوده و در دستور کار نمی باشد به  اقدامات و عملکرد صندوق ذخیره برای جامعه فرهنگیان کشور اشاره و اظهار داشت: در ماه های اخیر اقدامات قابل قبولی در صندوق ذخیره با توجه به اهداف تعیین شده این موسسه برای اعضا صورت گرفته است که البته پیشبرد این برنامه ها نیاز به تقویت و برنامه ریزی جدی دارد.

وی ادامه داد: از جمله مهم ترین مطالبات و برنامه هایی که باید به آن توجه کرد، پرداخت واریزی دولت به صندوق ذخیره است و اگر چنان امکانی برای پرداخت بدهی ندارد، می تواند از طریق تهاتر با نفت این کار را انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مجلس با صندوق ذخیره برای پاسخ به مطالبات فرهنگیان

همراهی مجلس با صندوق ذخیره برای پاسخ به مطالبات فرهنگیان