مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-04پزشكي

راه اندازی 2 مرکز خدمات جامع سلامت در البرز


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: دو مرکز خدمات جامع سلامت در راستای توزیع عادلانه امکانات بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار این استان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام صیادی با بیان اینکه دو مرکز خدمات جامع سلامت در راستای توزیع عادلانه امکانات بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار این استان راه اندازی شد، افزود: این مراکز با اهتمام معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز در منطقه حصارک کرج (مرکز خدمات جامع سلامت آزادگان) و شهرستان فردیس (مرکز خدمات جامع سلامت وحدت) پس از تکمیل فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت حصارک کرج در زمینی به مساحت 400 متر مربع و زیربنای 600 متر مربع با صرف 150 میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: همچنین مرکز خدمات جامع سلامت وحدت شهرستان فردیس در زمینی به مساحت یک هزارمترمربع و زیربنای 600 متر مربع با صرف 150 میلیارد ریال اعتبار احداث و فعالیت خود را آغاز کرد.

صیادی افزود: در این مراکز خدمات مراقبت از مادران قبل از بارداری تا پس از زایمان، مراقبت از نوزادان و کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان به صورت رایگان انجام می شود؛ این مراقبت ها شامل غربالگری بیماری کم کاری تیرویید، شنوایی سنجی، پایش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 مرکز خدمات جامع سلامت در البرز

راه اندازی 2 مرکز خدمات جامع سلامت در البرز