مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-03سياسي

شهادتگاه مسافران پرواز 655 در خلیج فارس گلباران شد


با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، شهادتگاه مسافران پرواز 655 در خلیج فارس گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر دوشنبه طی مراسمی با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، فرماندهان رده های نظامی و انتظامی مستقر در استان هرمزگان، مدیران دستگاه های اجرایی و خانواده های معظم شهدا، آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز 655 هواپیمای ایرباس که توسط ناو وینسنس نیروی دریایی آمریکا در دوازدهم تیرماه سال 67 سرنگون شد، برگزار شد.

معاون رییس جمهور در این آیین با حضور بر عرشه ناو سردار شهید ناظری نیروی دریایی سپاه، محل سقوط هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را که منجر به شهادت 290 مسافر شد را گلباران کرد.

حسینی در ادامه ی برنامه ها، راهی فرودگاه بین المللی شهدای پرواز 655 بندرعباس شد و ضمن بازدید از نمایشگاه آسمان خون گریست که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در فرودگاه بندرعباس برپا شده بود، از یادمان شهدای ایرباس رونمایی کرد.

یادمان شهدای ایرباس به یاد 290 شهید والامقام پرواز 655 دارای 290 تندیس است که بر روی هرکدام از آن ها نام مبارک یک شهید درج ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادتگاه مسافران پرواز 655 در خلیج فارس گلباران شد

شهادتگاه مسافران پرواز 655 در خلیج فارس گلباران شد