مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-16سياسي

اصفهان ظرفیت فعالیت سرمایه گذاران دانمارکی را دارد


اصفهان ظرفیت فعالیت سرمایه گذاران دانمارکی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا مرتضوی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با جسپر وار سفیر دانمارک در ایران اظهار داشت: در جلسه ای که ماه گذشته با سفیر ایران در دانمارک داشتم، نادی پور سفیر ایران در دانمارک بر توسعه روابط میان 2 کشور تأکید داشت.

وی ادامه داد: در این ملاقات مقرر شد، من از سفیر دانمارک در ایران دعوت کنم تا به اصفهان سفر کند و زمینه تعاملات بیشتر فراهم شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: دانمارک و ایران در سال های گذشته از ظرفیت های فی مابین، بهره قابل توجهی نبردند و مطلوب است این مراودات به توسعه روابط در بخش های مختلف از جمله گردشگری، فرهنگی، اقتصادی، فناوری و … منجر شود.

وی خطاب به سفیر دانمارک در ایران گفت: از این رو تمایل دارم بیش از پیش با ظرفیت های استان اصفهان آشنا شوید و این مراودات بتواند برای تسهیل روابط فی مابین کمک کند.

وی با اشاره به اینکه اصفهان یکی از استان های مهم ایران اسلامی است، گفت: این استان می تواند پشتوانه خوبی برای روابط میان 2 کشور باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: بخش های اقتصادی قوی، حوزه های صنعتی مناسب، حوزه های فرهنگی و پیشینه تمدنی و تاریخی غنی اصفهان و ظرفیت بی نظیر گردشگری شاخص هایی هستند که در ایجاد و توسعه روابط اثرگذار خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان ظرفیت فعالیت سرمایه گذاران دانمارکی را دارد

اصفهان ظرفیت فعالیت سرمایه گذاران دانمارکی را دارد