مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-03سياسي

ابراز امیدواری ارمنستان برای تداوم توسعه روابط با ایران


دبیر شورای امنیت ارمنستان در دیدار خداحافظی با سفیر جمهوری اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد روابط دوجانبه به توسعه فشرده خود ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آرمن گریگوریان دبیر شورای امنیت ارمنستان امروز دوشنبه (سوم ژوئن) با عباس بدخشان ظهوری سفیر ایران در ایروان که در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در این کشور است، دیدار کرد.

  در این دیدار که در ادامه دیدارهای خداحافظی بدخشان ظهوری با مقامات ارمنستانی انجام شد، گریگوریان از سفیر ایران به دلیل خدماتش در طول سال ها فعالیت و تصدی این سمت تشکر کرد و برای وی در فعالیت های آینده آرزوی توفیق کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمن پرس وی ضمن تاکید بر اهمیت کارهای مشترک انجام شده بین دو کشور، ابراز امیدواری کرد روابط دوجانبه در راستای رفاه دو ملت به توسعه خود ادامه دهد.

  سفیر جمهوری اسلامی ایران هم گفت روابط دوجانبه ایران و ارمنستان بر گذشته غنی تاریخی-فرهنگی استوار است و شراکت نزدیک سالهای گذشته گواهی بر آن است.

بدخشان ظهوری همچنین گفت ارمنستان را با خاطرات خوب ترک می کند.

  پیش تر، آلن سیمونیان رییس پارلمان ارمنستان در دیدار خداحافظی با عباس بدخشان ظهوری، از او بابت تلاش ها برای تقویت روابط دو کشور تمجید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری ارمنستان برای تداوم توسعه روابط با ایران

ابراز امیدواری ارمنستان برای تداوم توسعه روابط با ایران