مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-16سياسي

آیین بزرگداشت سالگرد شهید علیرضا شهربانوزاده در دزفول برگزار می شود


آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید علیرضا شهربانوزاده از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در دزفول برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید علیرضا شهربانوزاده از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در دزفول برگزار می شود.

این برنامه روز یکشنبه 25 تیرماه سال 1402 از ساعت 21 آغاز می شود که جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و بسیجیان در این آیین شرکت می کنند.

آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید علیرضا شهربانوزاده در سالن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار می شود که حاضران یاد و خاطره این جانباز شهید را گرامی می دارند.

جانباز شهید علیرضا شهربانوزاده در سال 1343 دیده به جهان گشود که در سن 17 سالگی به جبهه اعزام شد و در عملیات های طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، والفجر مقدماتی، والفجر 1، عملیات خیبر، عملیات بدر، والفجر 8، کربلای 4، کربلای 5، نصر 4، نصر 8، والفجر  10 و بیت المقدس 7 حضور فعال و موثر داشت.

این رزمنده خوزستانی 81 ماه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت که چندین بار مورد اصابت ترکش و در معرض گازهای شیمیایی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت سالگرد شهید علیرضا شهربانوزاده در دزفول برگزار می شود

آیین بزرگداشت سالگرد شهید علیرضا شهربانوزاده در دزفول برگزار می شود