مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-06سياسي

6 دهیار برتر هرمزگان معرفی شدند +عکس


در همایشی که به مناسبت روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد 6 دهیار برتر استان هرمزگان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در همایشی که به مناسبت روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها برگزار شد 6 دهیار برتر استان هرمزگان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

  استاندار هرمزگان در این همایش به تشریح برنامه های دولت برای خدمات رسانی به روستاهای هرمزگان پرداخت و اظهار داشت: در زمینه زیرساخت ها و اختصاص اعتبارات با حساسیت و اولویت بندی پروژه ها موضوعات مختلف را مورد پیگیری قرار دادیم تا توزیع مناسبی در بین روستاهای استان صورت گیرد.

    مهدی دوستی اضافه کرد: در زمینه آبرسانی به روستاها ابتدا نیازها بررسی و پروژه های متناسب تعریف شد که در همین راستا پروژه آبرسانی به مجتمع روستاهای غرب جاسک با هدف پوشش جمعیتی بالغ بر 23 هزار نفر مورد کلنگ زنی قرار گرفت.

وی به نیازهای استان در زمینه راه روستایی اشاره کرد و ادامه داد: بررسی های انجام شده ما را به این نتیجه رساند که با توجه به هزینه های بالای ساخت جاده های آسفالته، توزیع اعتبارات در این حوزه با توجه به ضرورت ها بیشتر بین طرح های بازگشایی و زیرسازی تقسیم شود تا دایره پوششی وسیع تری را بتوانیم مورد خدمات رسانی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دهیار برتر هرمزگان معرفی شدند +عکس

6 دهیار برتر هرمزگان معرفی شدند +عکس