مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-17سياسي

«استراتژی رسانه اجتماعی» محصول جدید انتشارات ایران در حوزه رسانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «استراتژی رسانه اجتماعی» از تولیدات جدید انتشارات موسسه ایران، ترجمه کتابی با همین عنوان نوشته ی «فیلیپ.

- استراتژی رسانه اجتماعی محصول جدید انتشارات ایران در حوزه رسانه ترجمه کتاب استراتژی رسانه اجتماعی توسط انتشارات موسسه ایران به بازار عرضه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، استراتژی رسانه اجتماعی از تولیدات جدید انتشارات موسسه ایران، ترجمه کتابی با همین عنوان نوشته ی فیلیپ.

جی.

کلمپیت است که توسط سه نفر از متخصصین حوزه ارتباطات دکتر محسن قدمی، دکتر مریم فهیما و علیرضا مختاری ترجمه شده و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

کتاب حاضر با نگارشی سـاده و روان به همراه مثال های متنوع، چارچوبی روشمند بـرای رقابت در دنیای رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.

مطالعه این کتاب برای همه کسانی که به نوعی از بستر رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، مفید خواهد بود.

افرادی که رسانه های اجتماعی را بستری برای تولید و انتشار محتوا قرار داده انـد و تمایل به تعامل دوسویه با مخاطبان و مشتریان دارند می توانند از مطالب این کتاب برای مدیریت بهینه و هدفمند محتوا استفاده کنند.

این کتاب، همچنین راهگشای برنامه ریزی و عملیات در فضای رسانه های اجتماعی است که امـروزه تمام مدیران و کارشناسان کسب و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«استراتژی رسانه اجتماعی» محصول جدید انتشارات ایران در حوزه رسانه

«استراتژی رسانه اجتماعی» محصول جدید انتشارات ایران در حوزه رسانه