مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-03ورزشي

بیرانوند و خاطره عابد زاده و فیگو و حتی هاشمی رفسنجانی 84/ علیرضا وارونه احمد رضا؟


وقتی فیگو از بارسا به رئال رفت هواداران دو آتشه خطاب به او نوشتند: از تو بی نهایت متنفریم چون بی نهایت عاشقت بودیم! - وقتی فیگو از بارسا به رئال رفت هواداران دو آتشه خطاب به او نوشتند: از تو بی نهایت متنفریم چون بی نهایت عاشقت بودیم! عصر ایران؛ سروش بامداد- با نگاهی بیرون از مناسبات فوتبالی هم برای این که بدانی آبی پوش شدن علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس تا حه حد عجیب است کافی است به یاد آوری در همین بازی آخر (فینال جام حذفی) کلی فحش خورد از هواداران دو آتشه استقلال به خاطر حرکت او در دربی قبل که انگشت بر گردن کشید و گفت سرتان را بریدیم! انتقال مستقیم یک ستاره از پرسپولیس به استقلال یا به عکس همواره خبر ساز بوده و حالا پرسپولیسی ها همان احساسی را دارند که استقلالی ها بعد از آن که احمد رضا عابد زاده را از دست دادند و از استقلال به پرسپولیس رفت یا سرخ ها وقتی مهدی هاشمی نسب  از پرسپولیس به استقلال آمد.

بازیکنان دیگری چون شاهرخ بیانی یا رضا احدی یا حتی مجید نامجو مطلق هم از استقلال و پرسپولیس به تیم مقابل رفتند ولی خیلی زود پشیمان شدند و بازگشتند.

از تیم مقابل نیز.

هاشمی نسب اما برنگشت.

 می توان درک کرد هواداران دو آتشه چه حسی دارند و کافی است به یاد آوریم یک مربی داخلی و به گمانم ویسی یک بار گفته بود: دروازه بان خوب از پدر و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرانوند و خاطره عابد زاده و فیگو و حتی هاشمی رفسنجانی 84/ علیرضا وارونه احمد رضا؟

بیرانوند و خاطره عابد زاده و فیگو و حتی هاشمی رفسنجانی 84/ علیرضا وارونه احمد رضا؟