مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-22اقتصادي

میزان هدررفت واقعی شبکه شهری آب زنجان 11 درصد است


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به ظرفیت تصفیه خانه در افق طرح حدود 75 هزار تا 80 هزار مترمکعب آب موردنیاز در شبانه روز از طریق تصفیه خانه زنجان تامین می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به ظرفیت تصفیه خانه در افق طرح حدود 75 هزار تا 80 هزار مترمکعب آب موردنیاز در شبانه روز از طریق تصفیه خانه زنجان تامین می شود.

علیرضا جزء قاسمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت خشکسالی که چندین ساله با آن مواجه بودیم و این مسئله تدوام داشته است، افزود: یکی از بهترین جایگزین های آب که می توانیم در صنایع استفاده کنیم، استفاده از پسآب است که این موضوع مورد تاکید وزارت نیرو است.

وی با اشاره به بخشنامه بازتخصیص استفاده از آب های غیرمتعارف و ملزومات استفاده از پسآب (بازچرخانی آب) در قانون بودجه 1402 و پیش نویس برنامه هفتم توسعه، عنوان کرد: در همین راستا با توجه به تصفیه خانه هایی موجود در مدار، در شهر زنجان چیزی حدود 12 هزار مترمکعب (پساب) در اختیار شرکت راشا کاسبین قرار گرفته است.

جزء قاسمی اضافه کرد: همچنین سه قرارداد با سه شهرک صنعتی اشراق، نوآوران و شهید شهریاری بسته شده است که در مجموع حدود 12 هزار مترمکعب است که آب موردنیاز این سه شهرک را تامین خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان هدررفت واقعی شبکه شهری آب زنجان 11 درصد است

میزان هدررفت واقعی شبکه شهری آب زنجان 11 درصد است