مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-27اقتصادي

برق منطقه ای زنجان 17 مشترک بزرگ صنعتی دارد


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان گفت: در کل دو استان زنجان و قزوین17 مشترک بزرگ صنعتی با مصرف بالای 7 مگاوات مشترک برق منطقه ای زنجان هستند که 13 مشترک در زنجان و 4 مشترک هم در قزوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور اجاقی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دولت سیزدهم تاکنون 7 هزار مگاوات ظرفیت تولید جدید ایجاد شده است، اظهار داشت: با این مقدار کل ظرفیت منصوب به 91 هزار مگاوات رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان با بیان اینکه در ایام عادی کل پیک بار شبکه 45 هزار مگاوات است، عنوان کرد: در ایام گرم سال 30 هزار مگاوات به بار شبکه افزوده می شود و در این نقطه است که ناترازی تولید و مصرف به وجود می آید و ایجاب می شود که مدیریت مصرف کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت برق منطقه ای زنجان وظیفه بهره برداری، سرویس، نگهداری، نوسازی و توسعه شبکه 400، 230 و 63 کلیوولت را برعهده دارد، اذعان کرد: این شرکت با مشترکان برق ارتباط نداد، مگر اینکه مشترکان با مصرف سنگین بیش از 7 مگاوات داشته باشند در ارتباط هستیم.

اوجاقی گفت: در کل دو استان زنجان و قزوین17 مشترک بزرگ صنعتی با مصرف بالای 7 مگاوات مشترک برق منطقه ای زنجان هستند که 13 مشترک در زنجان و 4 مشترک هم در قزوین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق منطقه ای زنجان 17 مشترک بزرگ صنعتی دارد

برق منطقه ای زنجان 17 مشترک بزرگ صنعتی دارد