مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-01سياسي

حاجیلو: امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی و از مصادیق حقوق عامه است


رییس شورای حفاظت آزمون سراسری با تأکید بر اینکه حفاظت از امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی و از مصادیق حقوق عامه است بار دیگر در مورد عضویت داوطلبان در گروه ها و کانال های فضای مجازی مدعی تقلب هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، محمدحسین حاجیلو رییس شورای حفاظت آزمون سراسری با اشاره به اهمیت موضوع حفاظت از امنیت آزمون ها، گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه ریزی شده گروه های سودجو و اغفال گر که موجب نگرانی داوطلبان پرتلاش و زحمتکش می شود، مورد حمایت قاطبه مردم و از جمله مصادیق حقوق عامه است.

قائم مقام رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تشکر از رسانه ها در مورد پیگیری سلامت برگزاری آزمون سراسری، خاطرنشان کرد: توجه رسانه ها به اهمیت سلامت آزمون سراسری ستودنی است و البته باید در مورد بازنشر برخی ادعاهای پوچ و شایعات بی اساس دقت نظر به عمل آید تا آرامش داوطلبان در آستانه آزمون دچار خدشه نشود.

بدیهی است اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دقیق به داوطلبان و خانواده های آنها در مورد اهداف گروه های سازمان یافته کلاهبرداری موجب پیشگیری از مشکلات بعدی برای این عزیزان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجیلو: امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی و از مصادیق حقوق عامه است

حاجیلو: امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی و از مصادیق حقوق عامه است