مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-28اقتصادي

تشریح مصوبات سفرمدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به گیلان


مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان، جزییات مهم ترین مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به این استان در بخش درمان را تشریح کرد.

- حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر اخیر مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به گیلان اظهار کرد: با دستور مدیرعامل سازمان مقرر شد تا در شهرهای شفت و خمام در قالب سطح بندی خدمات سازمان، درمانگاه تأمین اجتماعی راه اندازی شود وی با اشاره به تعیین تکلیف درمانگاه راه شده منجیل، افزود: بازسازی و راه اندازی درمانگاه منجیل با دستور مدیرعامل تأمین اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان، توسعه و ارتقا خدمات در سطح شهر رشت به ویژه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) را مهمترین مصوبات سفر مدیر عامل سازمان برشمرد و بیان کرد: اجرای پروژه اورژانس و آنژیوگرافی در محوطه بیمارستان، افزایش تعداد تخت های فعال بیمارستان از 200 تخت به 300 تخت، احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در دستور کار قرار گرفت.

ابراهیمی ادامه داد: احداث مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، لحاظ نمودن تعداد نیروهای مدنظر به ازای توسعه تشکیلات فعلی بیمارستان به 207 تخت که تاکنون انجام نشده بود و صدور مجوز خرید دستگاه های فیکو، ستون آرتروسکوپی، C-ARM


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مصوبات سفرمدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به گیلان

تشریح مصوبات سفرمدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به گیلان